ZŠ Milady Horákové - dodávka a montáž myček nádobí
Výroční zpráva za školní rok 2022/2023
Naše jídelna pro Vás připravila od 16.10.2006 nový moderní systém přihlašování a odhlašování stravy prostřednictvím internetu. Co to pro Vás znamená, jaké možnosti vám to přináší?
Celý postup, jak si tuto službu u nás v jídelně zřídit, je velmi jednoduchý. Stačí zajít na naší jídelnu, kde obdržíte přihlášku, číslo zařízení (5224) a budou Vám přiděleny údaje potřebné pro zřízení služby (uživatel, heslo). Od tohoto okamžiku můžete komunikovat těmito moderními prostředky.
Zvolené heslo zásadně nikomu neprozrazujte. Každý strávník si nese svoji zodpovědnost za své přihlášky a odhlášky!
Jedinou nutnou podmínkou pro provedení přihlášky je přístup na internet. Samotné provedení objednávky trvá pouze několik minut. Délka spojení Vás tedy finančně příliš nezatíží. Nemáte-li možnost připojení na internet z domova, můžete využít např. služeb poskytovaných knihovnami, ve škole, u rodičů v práci, u známého…
Podrobné informace a nápovědu, jak pracovat s tímto programem, získáte na webových stránkách pro objednávání stravy www.strava.cz.
Na stejné stránce je k dispozici také odkaz na stažení aplikace pro mobilní zařízení se systémem Android.
Postup po otevření této adresy je následující:
Ostatní možnosti odhlášek a přihlášek obědů (telefonicky, na objednávkovém snímači, osobně v kanceláři ŠJ) nezanikají.
Dotazy a připomínky vyřizují v kanceláři ŠJ - p.Solilová a p.Vampolová (tel. 495 261 559).
© 2014, Základní škola, Hradec Králové, M. Horákové 258
Webové stránky vytvořilo eStudio.cz | Webdesign & SEO | Postaveno na ReflexCMS